Металеві конструкції вантажно-доставкових машин R2900G
26.12.2019
Відрізняються виключною міцністю та колосальним робочим потенціалом в будь-яких умовах експлуатації
Конструкція рами
Характеризується використанням міцних складових, що дозволяють добитися максимально тривалого експлуатаційного періоду за умови виконання складних навантажувальних завдань. В процесі проектування та виготовлення власних рам і металевих виробів компанія Caterpillar використовує інноваційні системи. В ході розробки широко застосовується комп'ютерне моделювання та аналіз способом кінцевих елементів FEA.
Сталева рама
Зносостійка конструкція сталевої рами розроблена так, щоб з легкістю витримувати скручуючі моменти, скручуючу напругу і вібрації, які спостерігаються в момент навантаження.
Стріла
Високоміцна стріла, виготовлена з високоякісної сталі, здатна витримувати величезну напругу в процесі навантаження, відрізняючись при цьому високим рівнем міцності та зносостійкості. Великий виліт і висота вивантаження досягається шарнірно-важільним механізмом, що дозволяє в рази збільшити продуктивність. Опускання стріли в момент технічного обслуговування виключається завдяки пальцям ковша.
Портал
Портал, що включає в себе чотири листи, виступає надміцною основою для стріли, циліндрів і Z-подібної системи важеля конструкції. Рама навантажувача створена з метою поглинання крутних моментів, ударів і зусиль, якими супроводжується навантаження.
Лита сталева поперечна балка
Характеризується високим рівнем міцності щодо скручуючих навантажень і ударних впливів. Це дозволяє зберегти співвісність зазорів кріплень і продовжити період служби складових деталей.
Z-подібна шарнірно-важільна система повороту ковша
Завдяки геометрії важільного механізму вдається досягати високого виривного зусилля і збільшеного кута запрокидування ковша для максимального наповнення і збереження вантажу.
Ущільнені шарніри
Ущільнені пальці з буртиками використовуються у всіх шарнірах кільця і стріли, що дозволяє в рази підвищити робочий потенціал. Це дає можливість зниження витрат на техобслуговування і підвищення його інтервалів. Шарніри зберігають мастило і запобігають потраплянню бруду.
Шарнірне зчленування рами
Характеризується рознесеним механізмом зі збільшеним зазором між верхнім і нижнім вушками, завдяки чому розподіляється напруга і зростає робочий потенціал підшипників. Товщина листів збільшена з метою зниження прогину. Завдяки широким вирізам забезпечується ідеальний сервісний доступ. Верхні і нижні пальці шарнірного зчленування дозволяють опиратися на роликові підшипники з метою розподілу навантажень по величезній площі. Попередній натяг задається за допомогою спеціальних прокладок, що знижує тимчасові витрати на техобслуговування. Передбачено стрижневий стопор, що запобігає складанню напіврам при технічному сервісі.