Ходова частина гусеничної техніки Caterpillar

14.08.2019

Незамінною складовою гусеничних машин є їх ходова частина. Вартість її досягає 20% від вартості всієї машини. Також вона є найбільш витратною з точки зору технічного обслуговування і заміни. Завдяки своїм технічним характеристикам ходова частина збільшує продуктивність і термін служби машини.

1393047960_buldozer-cat-d6.jpg

Компанія Caterpillar знаходиться у списку лідерів серед компаній, які працюють над розробкою рішень для ходових частин і нових технологій їх створення та обробки. Прикладами таких технічних розробок є:

  • роз'ємні замикаючі ланки;

  • гусеничні ланцюги з втулками з функцією обертання;

  • ланки з підкріплювальними перемичками;

  • ведучі колеса з можливістю заміни зубчастих сегментів та інші інженерні знахідки.

CAT-D9R.jpg

Компанія знаходиться в постійному пошуку способів зменшення витрат на експлуатацію та технічне обслуговування.

Серед переваг гусеничних стрічок від Caterpillar можна відзначити:

  • Бігові доріжки гусеничних стрічок обробляються за допомогою різкого перепаду температур, завдяки чому вони загартовуються рівномірно. Це забезпечує високу твердість і стійкість до абразивного зносу.

  • Втулки гусеничних ланцюгів володіють гладкою поверхнею завдяки особливому способу обробки, а саме, методом холодного пресування. Згодом така обробка запобігає утворенню тріщин і підвищує надійність з’єднання зі щоками ланок.

  • Ланки ланцюга. Для їх створення використовується виключно сталь глибокого гартування. Одним з технічних етапів обробки ланцюга ланок є кування. Таким чином, досягається ідентичність форти волокна сталі та деталі. Весь процес обробки матеріалу регулюється професіоналами, що дає гарантію ефективності їх дій і, як наслідок, міцності матеріалу для виготовлення ланцюгів ходової частини.

  • Герметичні гусеничні стрічки ущільнені, це захищає втулку від потрапляння всередину піску, пилу, землі та інших засмічень. Використання такого методу продовжує термін служби втулок і пальців у середньому на 30% від середнього терміну роботи без герметичних втулок. Подібна модифікація здатна без шкоди витримати роботу при температурі до 70º С. При більшій температурі термін експлуатації ущільнення скорочується.

  • Ободи котків піддаються куванню і загартуванню. Термін служби цих деталей прирівнюється до терміну служби всіх інших елементів ходової частини завдяки методам обробки.

  • Осі котків. До цієї частини машини є ряд вимог: міцність, безперешкодне обертання на своїх опорах, стійкість перед впливом постійних навантажень у вигляді ударів, міцність серцевини і твердість матеріалу, з якого виготовлена ​​деталь. Так само вісь повинна витримувати навантаження в 27 тонн, яке приходиться на неї від загальної маси машини. Всі елементи проходять перевірку за допомогою професійного обладнання, вона завершує всі етапи підготовки до початку експлуатації. Саме за допомогою такої обробки та перевірки на виході ми маємо товар, який повністю відповідає всім критеріям якості.

dMoidokumentyReklamamodulistatiStatiKhodovayachast_3_1.jpg

Для абсолютного захисту механізмів від забруднення при збірці в котки вбудовується система двухконусного ущільнення Duo-Cone. Цей принцип ущільнення затримує зовні частки, потрапляння яких всередину може відбитися на терміні експлуатації котків. Створення інноваційної моделі ходової системи стало можливим завдяки ґрунтовній переробці всіх систем і структур механізмів. Експлуатація системи SystemOne забезпечує зниження витрат на покупку, використання машин і технічне обслуговування, а також підвищує технічні характеристики.