Як Caterpillar підвищить ваш дохід?

27.08.2019

Caterpillar планує продавати самоскиди спільно з набором послуг по ремонту та заміні деталей. Експерти прогнозують, що це дозволить збільшити прибуток приблизно до 30% на рік. MBO Capital переконані, що акції зростуть у ціні на 15%.

Один з найбільших промислових концернів Caterpillar планує під'єднати своє обладнання до хмарної діагностики, що сприятиме легкому визначенню потреб в обслуговуванні техніки. Даний спектр послуг буде доступний клієнтам при придбанні обладнання. Аналітики BMO Markets прогнозують збільшення котирувань конгломерату на 15%.

8f0d6ad9e0c719bc9aea4b250d0c4492.jpg

Особливості функціонування хмарної діагностики

Caterpillar піклується про своїх клієнтів і прагне, щоб кожен при покупці пакета послуг, гарантовано отримав максимальну віддачу від покупки. Ціна одного кар'єрного самоскида, виготовленого Caterpillar, вище одного мільйона доларів. Однак планується створити певні пакети послуг на обслуговування обладнання, які можна буде порівняти з тарифами мобільних операторів - менше 30 доларів на місяць.

У список опцій обслуговування буде входити безкоштовне паливо протягом 2-х років після придбання обладнання. Дана послуга стане доступною в певних регіонах для тих, хто підпишеться на хмарну діагностику. За допомогою неї власники обладнання будуть інформовані про необхідність заміни шин, масла або регулювання вузлів.

Навіщо Caterpillar нововведення

Керівництво корпорації вважає, що це дозволить збільшити продажі. Такий захід потрібен машинобудівній компанії, діяльність якої залежить безпосередньо від збільшення і спаду економічної активності. «Запчастини та послуги - це та область, в якій ми можемо зменшити циклічність», - заявив фінансовий директор Caterpillar Ендрю Бонфілд.

samosvali-cat-785c.jpg

Як запчастини збільшать прибуток?

Згідно з дослідженнями галузевих експертів, близько 30% виручки виробників техніки припадає на реалізацію запасних деталей. Аналітики Caterpillar розраховують на те, що хмарна діагностика створить стійкий потік доходів саме від продажів запчастин і ремонту. До того ж хмарний сервіс здатен оперативно вирішити ряд питань з технікою віддалено, а не шляхом відправлення технічного спеціаліста на місце роботи покупця. Це значно заощадить не лише ресурси, а й час, що є дуже важливим показником для деяких галузей.