Наш досвід на ринку України складає більше 20 років, але ми постійно розвиваємося і вдосконалюємося, створюючи рішення для вашого бізнесу. Zeppelin We Create Solutions
Ремонтні опції
Центр з відновлення
компонентів (CRC)
Портфоліо компонентів, що ремонтуються в CRC
Комплексне рішення по управлінню обладнанням EMSolutions
Аналіз відпрацьованих мастил (S•O•S℠)
Стенд для збирання
і розбирання гідроциліндрів
Відновлення посадкових місць
за допомогою наплавлення-розточення
Відеоінструкції
з обслуговування техніки
Цеппелін Україна успішно працює на ринку України вже понад =Date("Y") - 1997?> років, що дозволило нам отримати великий досвід в області післяпродажного обслуговування, а також розвивати і вдосконалювати наші виробничі потужності та кваліфікацію персоналу. Ми ростемо та розвиваємося разом з Вами і для Вас.
Команда сервісних інженерів на сьогодні становить понад 250 кваліфікованих фахівців. Кожен з них щорічно удосконалює навички відповідно до індивідуального плану навчання та проходить кваліфікаційний тест після завершенню року. Ми впевнені в якості нашого післяпродажного обслуговуючи, на яке, безумовно, надаємо гарантію.
Парк сервісних автомобілів становить близько 150 одиниць. Кожен з них обладнано професійним інструментом, що дозволяє здійснювати ремонти та технічне обслуговування в польових умовах.
Виробничі потужності налічують 12 майстерень і Центр з відновлення компонентів (Component Rebuild Center), де здійснюються капітальні ремонти двигунів та інших великих компонентів.
- верстат для відновлення посадочних місць за допомогою наплавлення/розточення
- стенд для збирання та розбирання гідроциліндрів
- стенд для випробовування двигунів (Engine Test Stand) з повною системою охолодження
Серед обладнання варто виділити
- Стратегія
діджиталізаціі - Рішення під ключ
для Вас - Віддалений моніторинг вашої техніки
Де за допомогою телематики, проб робочих рідин, регулярних інспекцій ми постійно контролюємо її стан, допомагаємо Вам уникнути дорогих ремонтів, простоїв, оптимізувати роботу техніки, контролювати витрати, даємо рекомендації щодо зниження ризиків. На сьогодні ми маємо рішення як для техніки Caterpillar, так і для техніки інших виробників й змішаних парків.
- S•O•S℠ аналіз відпрацьованих рідин Scheduled Oil Sampling
- CSA договір або сервісний контракт на технічне обслуговування
- CSA контракт – це комплекс рішень, який складається з декількох рівнів, починаючи з базового оснащення техніки системою віддаленого моніторингу обладнання та закінчуючи технічною підтримкою та обслуговуванням вашого парку
Ми також оптимізуємо операційні процеси. Всі виїзди до Вас координатори / диспетчери планують у спеціальному модулі в бізнес системі, в режимі реального часу механік отримує завдання на виїзд на смартфон, здійснює обслуговування / ремонт, фіксуючи всі кроки в мобільному додатку, надає замовнику на підпис звіт про виконану роботу. Також в режимі реального часу звіт повертається в бізнес систему, що дозволяє нам максимально швидко надати вам якісні дані про виконаний ремонт.