Найдорожчі світові бренди: Caterpillar зайняв 61-у сходинку
20.03.2015

Даний рейтинг є щорічним, а при його розрахунку до уваги беруться такі основоположні показники:
- Основні фінансові показники виробника;
- Ступінь, в якій бренд впливає на вибір споживача;
- Роль торгової марки на обсяг продажів компанії.
Із звіту агентства Interbrand, слідує наступне:
- У категорії «затребуваність бренду», Caterpillar зробили позитивний стрибок. Причиною цьому стало нарощування обсягу присутності компанії на глобальному ринку і відповідність пропонованої продукції перевагам і очікуванням споживачів.
- У порівнянні з торішнім 58-м місцем, Caterpillar втратили 3 позиції навіть незважаючи на позитивні зрушення компанії в категорії «затребуваність бренду». Така динаміка стала наслідком погіршення фінансового клімату і прогнозованим на 2014 рік «плоским» ростом компанії.
- За рівнем вартості своєї торгової марки Caterpillar знаходиться в одній категорії з компаніями і John Deere, 3M, Siemens і GE, хоча і оцінюється більш високо, ніж основна частина компаній з цієї категорії.
У Interbrand висловили надію, що, незважаючи на аж ніяк не сприятливу фінансову ситуацію, компанія Caterpillar зможе домогтися успіху за рахунок концентрації на обраному колі ініціатив.