укр

Про компанію

Найдорожчі світові бренди: Caterpillar зайняв 61-у сходинку



У рейтингу «100 найбільш дорогих торгових марок 2014» компанія Caterpillar опинилася на 61-й позиції з оцінним показником вартості своєї торгової марки в $ 6,8 млрд. Такі дані були опубліковані найбільшим консалтинговим агентством Interbrand, що спеціалізуються в області світових брендів.

Даний рейтинг є щорічним, а при його розрахунку до уваги беруться такі основоположні показники:
  • Основні фінансові показники виробника;
  • Ступінь, в якій бренд впливає на вибір споживача;
  • Роль торгової марки на обсяг продажів компанії.
Варто відзначити, що нинішній рейтинг став для Caterpillar вже 13-м поспіль, в якому фахівці Interbrand відзначили провідного світового виробника спеціалізованої будівельної техніки.

Із звіту агентства Interbrand, слідує наступне:
  • У категорії «затребуваність бренду», Caterpillar зробили позитивний стрибок. Причиною цьому стало нарощування обсягу присутності компанії на глобальному ринку і відповідність пропонованої продукції перевагам і очікуванням споживачів.
  • У порівнянні з торішнім 58-м місцем, Caterpillar втратили 3 позиції навіть незважаючи на позитивні зрушення компанії в категорії «затребуваність бренду». Така динаміка стала наслідком погіршення фінансового клімату і прогнозованим на 2014 рік «плоским» ростом компанії.
  • За рівнем вартості своєї торгової марки Caterpillar знаходиться в одній категорії з компаніями і John Deere, 3M, Siemens і GE, хоча і оцінюється більш високо, ніж основна частина компаній з цієї категорії.
Залишили в агентстві Interbrand і коментарі про своє бачення поточного стану в Caterpillar. Так зазначено, що різке зниження обсягів поставок гірничого обладнання у 2013 році призвело у 16% скорочення світових продажів і доходів. Але незважаючи на це, авторитетний виробник спеціалізованої техніки не побоявся зробити упор на розвиток напрямку затребуваності своєї продукції. Перша в історії глобальна рекламна кампанія під назвою "Разом ми впораємося!" Не забарилася принести свої плоди. Більше 1 млн. переглядів на сервісі YouTube всього за кілька днів отримав перший же відеоролик з даного циклу. Таким чином, привабливість і впізнаваність бренду Cat безумовно підвищилася.

У Interbrand висловили надію, що, незважаючи на аж ніяк не сприятливу фінансову ситуацію, компанія Caterpillar зможе домогтися успіху за рахунок концентрації на обраному колі ініціатив.


до всіх новин

інші Новини

26.11.2020

Які головні переваги 9- та 11-колісних пневматичних котків Cat® CW16
дізнатись більше

24.11.2020

Огляд складових Cat® TH3510D, що спрощують щоденну роботу
дізнатись більше

23.11.2020

У Києві пройшов міжнародний форум Avtodorexpo 2020
дізнатись більше

20.11.2020

Два нових Сat® D9R вже в роботі на Центральному ГЗК в Глеєватському та Петровському кар'єрах!
дізнатись більше
перейти до всіх новин