Сервіс

Наш досвід на ринку України складає більше 20 років, але ми постійно розвиваємося і вдосконалюємося, створюючи рішення для вашого бізнесу. Zeppelin We Create Solutions
Цеппелін Україна успішно працює на ринку України вже понад 20 років, що дозволило нам отримати великий досвід в області післяпродажного обслуговування, а також розвивати і вдосконалювати наші виробничі потужності та кваліфікацію персоналу. Ми ростемо та розвиваємося разом з Вами і для Вас.

Команда сервісних інженерів на сьогодні становить понад 250 кваліфікованих фахівців. Кожен з них щорічно удосконалює навички відповідно до індивідуального плану навчання та проходить кваліфікаційний тест після завершенню року. Ми впевнені в якості нашого післяпродажного обслуговуючи, на яке, безумовно, надаємо гарантію.

Парк сервісних автомобілів становить близько 150 одиниць. Кожен з них обладнано професійним інструментом, що дозволяє здійснювати ремонти та технічне обслуговування в польових умовах.
Виробничі потужності налічують 12 майстерень і Центр з відновлення компонентів (Component Rebuild Center), де здійснюються капітальні ремонти двигунів та інших великих компонентів.

service
    Серед обладнання варто виділити
  • верстат для відновлення посадочних місць за допомогою наплавлення/розточення
  • стенд для збирання та розбирання гідроциліндрів
  • стенд для випробовування двигунів (Engine Test Stand) з повною системою охолодження
service
service
service
  • Стратегія
    діджиталізаціі
  • Рішення під ключ
    для Вас
  • Віддалений моніторинг вашої техніки

Де за допомогою телематики, проб робочих рідин, регулярних інспекцій ми постійно контролюємо її стан, допомагаємо Вам уникнути дорогих ремонтів, простоїв, оптимізувати роботу техніки, контролювати витрати, даємо рекомендації щодо зниження ризиків. На сьогодні ми маємо рішення як для техніки Caterpillar, так і для техніки інших виробників й змішаних парків.

Додаток Cat App - стежте за станом парку прямо зі смартфона
app
app app
  • SOS аналіз відпрацьованих рідин Scheduled Oil Sampling
  • CSA договір або сервісний контракт на технічне обслуговування
  • CSA контракт - це комплекс рішень, який складається з декількох рівнів, починаючи з базового оснащення техніки системою віддаленого моніторингу обладнання та закінчуючи технічною підтримкою та обслуговуванням вашого парку
service
service
service

Ми також оптимізуємо операційні процеси. Всі виїзди до Вас координатори / диспетчери планують у спеціальному модулі в бізнес системі, в режимі реального часу механік отримує завдання на виїзд на смартфон, здійснює обслуговування / ремонт, фіксуючи всі кроки в мобільному додатку, надає замовнику на підпис звіт про виконану роботу. Також в режимі реального часу звіт повертається в бізнес систему, що дозволяє нам максимально швидко надати вам якісні дані про виконаний ремонт.

Потрібна допомога?
Наші фахівці проконсультують Вас!

Я підтверджую свою обізнаність та згоду
з політикою конфіденційності та умовами обробки моїх персональних даних

picture