укр

Про компанію

Експлуатаційні витрати колісних навантажувачів 988К

Експлуатаційні витрати колісних навантажувачів 988К

Як показує практика і відгуки клієнтів, колісні навантажувачі Cat мають найнижчу витрату палива, цього вдається досягти завдяки кільком опціям і конструктивним рішенням:

1. Високоефективні ковші - мають найменший час заповнення і поліпшене утримання матеріалу. За рахунок цього досягається зниження тривалості робочого циклу.

2. Гідравлічна система PFC - виконує подачу гідравлічного масла в контури робочих приладів і рульового управління тільки якщо в цьому є необхідність, це зменшує витрати палива і підвищує тягове зусилля.

3. Двигун ACERT - дана система управління двигуном підвищує потужність і продуктивність.

4. Економічний режим - режим з опцією відкривання дросельної заслінки. Він гарантує максимальну економію палива при мінімальному зменшенні продуктивності.

5. Вимкнення двигуна на холостому ходу - автоматичне відключення двигуна й електричної системи дозволяє заощаджувати паливо.

6. Гідравлічний трансформатор з муфтою блокування - гарантує передачу підвищеної потужності на ґрунт і збільшує паливну продуктивність в ході виконання робіт будь-якої складності.

7. Стратегії електронного керування підвищеної ефективності APECS - принципово нова система керування коробкою передач. Вона може забезпечити підвищення моменту інерції при пересуванні по нерівностях. Гарантує заощадження палива за рахунок підтримки моменту при перемиканні передач.

image
image

На споживання палива колісним навантажувачем CAT 988K також впливають деякі фактори, наприклад:

Тому для заощадження палива можна виконати наступні рекомендації:

  • підібрати навісне обладнання і різновид шин згідно з умовами роботи;
  • контролювати тиск повітря в шинах, для цього можна скористатися налаштуваннями економічного режиму;
  • розміщувати області завантаження в оптимальних точках;
  • не допускати переміщення навантажувача більш ніж на півтора обороту оберта шини в процесі завантаження самоскида;
  • знижувати зазор транспортування при маніпуляціях навантаження за рахунок оптимізації планування робочого майданчика;
  • здійснювати завантаження на першій передачі, роблячи підйом і нахил ковша оперативно без ривків;
  • не допускати фіксації важеля підйому і застосовувати муфту крильчатки;
  • не допускати підйом навісного обладнання вище, ніж це потрібно для роботи.
  • налаштувати стоянкові гальма на включення системи управління холостим ходом.
до всіх новин

інші Новини

14.02.2020

Гідромолоти СATERPILLAR. Створені для роботи з екскаваторами СATERPILLAR
дізнатись більше

13.02.2020

Особливості системи фрезерування дорожніх фрез РМ310, РМ312, РМ313
дізнатись більше

11.02.2020

Огляд систем вібраційних котків для вимірювання ущільнення
дізнатись більше

06.02.2020

Кілька цікавих фактів про бренд SEM
дізнатись більше
перейти до всіх новин