Про компанію

Історія появи фронтального навантажувача

Історія появи фронтального навантажувача

Сьогодні фронтальний навантажувач широко використовується в будівельній сфері. Устаткування стало чимось настільки звичним, що без нього зведення будинку або видобуток корисних копалин уявити собі просто неможливо. Як це не дивно, але історія появи фронтального навантажувача не так багата, як історія, наприклад, екскаватора, і бере свій початок в 20 столітті.

Що стосується фронтальних навантажувачів, то ці моделі з'явилися набагато пізніше, ніж інші землерийні агрегати.

Хто першим винайшов дивовижну машину, на жаль, на сьогоднішній день можна тільки гадати, найімовірніше, це був якийсь фермер, який вирішив полегшити методику вивантаження. Відомі навантажувачі стандартного типу, які з'явилися тільки на початку 20 століття, коли ківш був вмонтований на звичайний екскаватор і опускався за допомогою лебідок. Якщо порівнювати дане обладнання з сучасною технікою, то це кардинально різні машини. Областю застосування даної техніки була, в основному, сільськогосподарська діяльність.

Основний прорив у створенні безпечного фронтального навантажувача зробила всесвітньо відома компанія «Caterpillar». Над удосконаленням конструкції цієї вантажної техніки її інженери стали працювати ще в 1955 році. Але їх перші моделі навантажувачів були виключно гусеничними і особливо не користувалися популярністю. У 60-му році компанія представила першу модель навантажувача 944 з серії «Traxcavator», що стала знаковою. Запуск даної моделі відбувся в грудні 1959 року на заводіґ Caterpillar в місті Аврора, штат Іллінойс.

Модель Caterpillar 966

Відмінною рисою всіх екземплярів лінійки Traxcavator були ергономічно розміщені органи управління, високопотужні двигуни, модернізована коробка передач, і найголовніше, підвищена надійність і безпека кабіни. У 1965 лінійка Traxcavator офіційно змінила назву на більш широку - колісні навантажувачі.

image
image

Після лінійки Traxcavator торгова марка Caterpillar створила ще ряд успішних примірників фронтальних навантажувачів, проте в 1970 році з ними почала змагатися компанія «International Harvester», представивши найбільш високопотужну машину тих часів - модель Payloader 580. Вперше вона була анонсована на зборах американських гірничопромислових підприємств в Лас-Вегасі, і була названа найбільш габаритною і продуктивною вантажною машиною в світі.

Даний екземпляр з характеристиками об’єму ковша майже 14 кубічних метрів, який був розширений пізніше до 17, і 1200 кінськими силами під капотом візуально і технічно нагадував навантажувач сучасного типу. Саме він став першим зразком важкого вантажного устаткування, яке застосовувалося для кар'єрних робіт. Оператор в кабіні перебував окремо від самої машини, що забезпечувало йому надійний захист від пошкоджень і травм. Дана модель послужила серйозним стартом, щоб інші компанії почали турбуватися про безпеку робочих, створюючи кабіни закритого типу навіть в невеликих машинах.

Цей період був початком випуску десятків найбільш практичних, потужних і маневрених навантажувачів. Такий прорив став можливим завдяки обдарованості винахідників, які зробили великий крок вперед у розвитку науково-технічної індустрії.

Сучасні навантажувачі фронтального типу являють собою моделі, які експлуатуються в самих різних сферах, починаючи з сільського господарства і закінчуючи зведенням автомагістралей. Їх варіації, технічні дані та опції дуже різноманітні: розрізняють міні-навантажувачі, що використовуються для розчищення снігу, а є величезні за розмірами моделі. Не варто забувати, що всі ці досягнення стали можливими лише завдяки кільком інженерним геніям.


до всіх новин

інші Новини

15.11.2019

У Києві пройшов 17-й Міжнародний форум АвтодорЕкспо 2019
дізнатись більше

15.11.2019

Бережемо природу та людей: компанія «Цеппелін Україна» відкрила у Львові «Зелений офіс»
дізнатись більше

14.11.2019

Особливості автогрейдера CAT 160К
дізнатись більше

12.11.2019

Мультипроцесори надміцної конструкції CAT
дізнатись більше
перейти до всіх новин