Коли застосовується відновлення посадкових місць за допомогою наплавлення-розточення?
03.11.2020
![Коли застосовується відновлення посадкових місць за допомогою наплавлення-розточення? Коли застосовується відновлення посадкових місць за допомогою наплавлення-розточення?](/upload/iblock/07a/07ac9d5f77a67dd809701d9949a5675d.jpg)
Рухливі комплекси категорії WS відносяться до групи «металообробні верстати для обробки методом видалення стружки».
Всі ці пристрої призначені для ремонту циліндричних отворів (петлі, втулки тощо) безпосередньо на будівельному майданчику або в його межах без транспортування відремонтованої деталі в майстерню та необхідності її установки на стаціонарні верстати.
Ці маніпуляції вкрай необхідні під час ремонту несучих елементів обертових частин великогабаритної дорожньо-будівельної техніки, включаючи екскаватори, крани, промислове обладнання та інше (суднові двигуни, реактори тощо), які є частиною стаціонарних систем і їх компонентів, транспортування і демонтаж яких гостро необхідний.
Дані верстати монтуються безпосередньо на оброблюваному отворі незалежно від їх розміщення.
Коли потрібен верстат?
Тривале функціонування обладнання з великими зазорами в стиках палець-втулка або використання робочих частин верстата не за призначенням (високі ударні навантаження) та погане мастило сприяють швидкому зносу посадкового місця за втулкою. В результаті зношуються пальці та втулки. Навіть після установки нових пальців і втулок настане швидка поломка.
Для здійснення даних маніпуляцій необхідно високоточне обладнання в поєднанні з потужним зварювальним апаратом і розточувальним верстатом.
Мобільність
Мобільність пристрою дозволяє його експлуатувати безпосередньо на автомобілі та на окремо знятому фрагменті. Це означає, що робота може здійснюватися як при виході до машини, так і безпосередньо в майстерні, що виключає витрати клієнта на виїзд механіка.
Більше про сервіс від Цеппелін Україна за посиланням: https://zeppelin.ua/service/