укр

Про компанію

Огляд конструкції гусеничного навантажувача Cat® 963D

Огляд конструкції гусеничного навантажувача Cat® 963D

Гусеничний навантажувач Cat® 963D має якісну коробчату раму і опору стріли з великою площею для розміщення великогабаритних вантажів.

Головна рама і опора стріли

Елементи зроблені з цілісних плоских частин з посиленою поперечиною, кованими і литими складовими, впровадженими в механізм в точках найбільшої навантаження, завдяки чому вдається більш результативно розподіляти навантаження по конструкції, продовжуючи її експлуатаційний період.

Особливості конструкції

Частина рами, що знаходиться під двигуном і мостом, включає в себе дві плоскі бічні напрямні, задні частини яких з'єднуються поперечиною коробчатого перетину. Рама відрізняється плоским перетином, яке гарантує опір скручуючих і ударних навантажень, забезпечуючи надійну базу для установки головних компонентів. Точки фіксації бортових редукторів, осей гойдання і платформи є у всіх бічних деталях головної рами.

Бічні пластини

Пластини виготовлені з високоякісної низьковуглецевої сталі, що робить їх більш пружними і підвищує опір навантаженням. Частини рами поєднуються між собою зварними з’єднаннями, які забезпечують високий рівень міцності.

Опора стріли

Опора стріли гусеничного навантажувача Cat® 963D – це цілісна з головною рамою конструкція. Один з плоских елементів виходить вперед і являє собою одну зі сторін опори, гарантуючи плавне транспортування вантажу з важільних елементів ковша на частини рами. Опора навантажувача призначена для використання в якості кріплення циліндрів стріли, балок з Z-подібної важільною конфігурацією і циліндра перекидання ковша. Поперечина коробчатого перетину приварена під двома внутрішніми пластинами, за рахунок яких підвищується зносостійкість механізму. Брус, який з'єднує рами опорних котків з основною, фіксується під опорою навантажувача. В результаті виходить конструкція, яка включає в себе основну раму і опори стріли, і гарантує посилену вантажність. Двигун, що знаходиться в задній частині, одночасно виконує функцію «працюючої противаги» і підвищує стійкість машини при повному завантаженні ковша, виключаючи додаткові противаги і підвищуючи вагу машини.

image
image
image

Z-подібна важільна конфігурація

Високе зусилля відриву досягається Z-подібною кінематикою. Тиск гідравлічної системи впливає на гідроциліндр перекидання з частини поршневої порожнини. Застосування одного циліндра перекидання ковша гарантує ідеальну оглядовість робочої області і обладнання.

Щільно закриті шарніри важеля конструкції

Гусеничний навантажувач Cat® 963D оснащений значно меншою кількістю точок змащення в порівнянні з іншими важільними конструкціями, оскільки всі його елементи щільно закриті і запобігають протіканню мастила і проникненню в них бруду. Мінімізація числа точок змащення і підвищення кількості щільно закритих деталей дає можливість заощадити час, який потрібен для проведення технічного обслуговування, і збільшити міжсервісний інтервали.

Стріла

Дві балки скріплені між собою в один вузол за допомогою зварювання і зварної труби. У високонавантажених частинах використовуються ковані елементи, які дозволяють досягти рівномірного розподілу навантажень і підвищити термін роботи.

Важіль повороту ковша – це цілісне штампування. Важільний механізм відрізняється зносостійкістю і тривалим експлуатаційним періодом за умови мінімальної ваги конструкції, завдяки чому вдається не знижувати продуктивність навантажувача через підвищення ваги важеля пристрою.

до всіх новин

інші Новини

17.09.2020

Огляд технічних характеристик навантажувача Cat® 950GC
дізнатись більше

17.09.2020

SEM917 - Автогрейдер року!
дізнатись більше

17.09.2020

Огляд типів автоматичної системи управління відвалом машини AccuGrade
дізнатись більше

16.09.2020

Огляд нового, повністю механічного бульдозера Cat® D6 GC
дізнатись більше
перейти до всіх новин