Огляд конструкції гусеничного навантажувача Cat® 963D
23.06.2020

Гусеничний навантажувач Cat® 963D має якісну коробчату раму і опору стріли з великою площею для розміщення великогабаритних вантажів.
Головна рама і опора стріли
Елементи зроблені з цілісних плоских частин з посиленою поперечиною, кованими і литими складовими, впровадженими в механізм в точках найбільшої навантаження, завдяки чому вдається більш результативно розподіляти навантаження по конструкції, продовжуючи її експлуатаційний період.
Особливості конструкції
Частина рами, що знаходиться під двигуном і мостом, включає в себе дві плоскі бічні напрямні, задні частини яких з'єднуються поперечиною коробчатого перетину. Рама відрізняється плоским перетином, яке гарантує опір скручуючих і ударних навантажень, забезпечуючи надійну базу для установки головних компонентів. Точки фіксації бортових редукторів, осей гойдання і платформи є у всіх бічних деталях головної рами.
Бічні пластини
Пластини виготовлені з високоякісної низьковуглецевої сталі, що робить їх більш пружними і підвищує опір навантаженням. Частини рами поєднуються між собою зварними з’єднаннями, які забезпечують високий рівень міцності.
Опора стріли
Опора стріли гусеничного навантажувача Cat® 963D – це цілісна з головною рамою конструкція. Один з плоских елементів виходить вперед і являє собою одну зі сторін опори, гарантуючи плавне транспортування вантажу з важільних елементів ковша на частини рами. Опора навантажувача призначена для використання в якості кріплення циліндрів стріли, балок з Z-подібної важільною конфігурацією і циліндра перекидання ковша. Поперечина коробчатого перетину приварена під двома внутрішніми пластинами, за рахунок яких підвищується зносостійкість механізму. Брус, який з'єднує рами опорних котків з основною, фіксується під опорою навантажувача. В результаті виходить конструкція, яка включає в себе основну раму і опори стріли, і гарантує посилену вантажність. Двигун, що знаходиться в задній частині, одночасно виконує функцію «працюючої противаги» і підвищує стійкість машини при повному завантаженні ковша, виключаючи додаткові противаги і підвищуючи вагу машини.
Z-подібна важільна конфігурація
Високе зусилля відриву досягається Z-подібною кінематикою. Тиск гідравлічної системи впливає на гідроциліндр перекидання з частини поршневої порожнини. Застосування одного циліндра перекидання ковша гарантує ідеальну оглядовість робочої області і обладнання.
Щільно закриті шарніри важеля конструкції
Гусеничний навантажувач Cat® 963D оснащений значно меншою кількістю точок змащення в порівнянні з іншими важільними конструкціями, оскільки всі його елементи щільно закриті і запобігають протіканню мастила і проникненню в них бруду. Мінімізація числа точок змащення і підвищення кількості щільно закритих деталей дає можливість заощадити час, який потрібен для проведення технічного обслуговування, і збільшити міжсервісний інтервали.
Стріла
Дві балки скріплені між собою в один вузол за допомогою зварювання і зварної труби. У високонавантажених частинах використовуються ковані елементи, які дозволяють досягти рівномірного розподілу навантажень і підвищити термін роботи.
Важіль повороту ковша – це цілісне штампування. Важільний механізм відрізняється зносостійкістю і тривалим експлуатаційним періодом за умови мінімальної ваги конструкції, завдяки чому вдається не знижувати продуктивність навантажувача через підвищення ваги важеля пристрою.