Про компанію

Підвищення кваліфікації співробітників компанії Zeppelin завжди на першому місці

Підвищення кваліфікації співробітників компанії Zeppelin завжди на першому місці

25 квітня успішно пройшла церемонія нагородження учасників річної Програми оцінки та підвищення кваліфікації операторів техніки Сat®.

Програма оцінки знань і підвищення кваліфікації операторів самоскидів і гусеничних бульдозерів марки Сat® - це захід щодо поліпшення ключових виробничо-експлуатаційних показників операторів гірничо-транспортного цеху ТОВ «Єристівський ГЗК» з поквартальним підбиттям підсумків. Дана ініціатива спрямована не тільки на підвищення професіоналізму самих операторів, але і на поліпшення виробничих показників підприємства в цілому.

   

Серед кращих операторів самоскидів були виділені співробітники: Вознюк О.В., Масликов С.В., Стоянов С.В., Коваленко А.А., Полесовщик Ю.В., Приймак Ю., Васильєв С.В., Мокляк А В.М., Кукоба В.А., Стеценко Є.Ю., Головаш Г.В., Ткач А.Ю., Біліченко В.А., Маринчук А.А.

Кращими операторами гусеничних бульдозерів стали: Горбачов А.А., Лебідь А.П., Піскорський І.І., Приходько В.Ю., Риженко С.В., Федоров А.І., Харук В.Є., Шиндель А .І.


Успішне завершення річної програми навчання стало результатом поліпшення наступних показників:

  • значне вдосконалення практичних навичок операторів;
  • зменшення кількості помилок в їх роботі;
  • збільшення коефіцієнта технічної готовності;
  • збільшення середнього міжремонтного інтервалу парку бульдозерів і самоскидів;
  • зменшення кількості перевантажень самоскидів;
  • скорочення недовантажень самоскидів в 2-3 рази;
  • поліпшення Haul Road Condition Index по парку самоскидів з 8-го до 6-го індексу стану дорожніх умов.

Вітаємо операторів з підвищенням професійного рівня та кваліфікації. Бажаємо подальшої успішної роботи і кар'єрного зростання!


до всіх новин

інші Новини

14.04.2023

Вітаємо з Великоднем!
дізнатись більше

07.04.2023

Happy Easter Holidays
дізнатись більше

20.02.2023

Cat Simulator та перспективи навчання українських операторів
дізнатись більше

09.02.2023

Коли варто терміново звертатися до офіційного сервісу?
дізнатись більше
перейти до всіх новин