укр

Про компанію

Служба технічної консультативної підтримки

Служба технічної консультативної підтримки

Понад три роки тому ініціативна група співробітників сервісу і Навчального Центру за підтримки керівництва Цеппелін Україна розпочала створення та запровадження рішення, яке дозволило б максимально використовувати досвід і знання технічних фахівців різних країн для надання допомоги у вирішенні проблем з обладнанням різної складності. Підсумком колективної роботи стало створення Служби технічної консультативної підтримки (СТКП).

На даний момент СТКП у складі 10 експертних груп об'єднує понад 70 кращих технічних інструкторів, технічних комунікаторів, інженерів з сервісної підтримки та найбільш кваліфікованих і досвідчених механіків категорій C і D. Експерти СТКП працюють у різних країнах і підрозділах компанії “Цеппелін Україна”.

Zeppelin Ukraine

Служба має матричну структуру з паралельними зв'язками, що дозволяє найбільш ефективно та швидко надавати кваліфіковану підтримку механікам і торговим представникам з продажу запчастин у вирішенні технічних проблем і завдань. Консультації по діагностиці та ремонту, питання з підбору запчастин і різного навісного устаткування, інформаційні запити та креслення - і це далеко не повний перелік питань, які можуть обговорюватися в рамках існуючих можливостей СТКП.

Звернення в СТКП відбувається шляхом створення запиту через розроблену web платформу на базі ZNET, а також через зручний мобільний додаток. Наявність різних каналів зв'язку дозволяє ініціаторам запитів звертатися за допомогою у будь-який час і будь-яким зручним для них способом.

TCHD

Служба дозволяє в режимі реального часу здійснювати ефективну комунікацію технічних фахівців як між собою, так і з ініціаторами запитів. Це суттєво заощаджує час на пошук потрібної інформації та обговорення варіантів вирішення проблем.

Накопичені дані в базі служби дозволяють недосвідченим механікам здобувати додаткові знання для використання у своїй повсякденній роботі. А інструктори Навчального Центру мають можливість так само аналізувати і використовувати інформацію за запитами механіків для розробки та оновлення програм навчання сервісного персоналу з урахуванням актуальності їх запитів.

Створення Служби ТКП базується на ентузіазмі її безпосередніх творців і учасників - технічних експертів і співробітників Навчального Центру. Особливо хочеться відзначити внесок наших технічних фахівців із різних країн - лідерів за основними показниками роботи Служби ТКП: Мовчан Станіслав, Салтиков Андрій, Корш Клаус, Корол Роман, Леонов Дмитро, Плаксієнко Віталій.

У планах з розвитку СТКП стоять завдання як розширення самого функціоналу платформи, так і розширення меж її можливого використання.

Zeppi

до всіх новин

інші Новини

07.07.2020

Огляд модельного ряду асфальтоукладальників Weiler
дізнатись більше

03.07.2020

Відкрито нову філію у Дніпрі!
дізнатись більше

02.07.2020

Огляд переваг конструкції автогрейдера Cat® 160
дізнатись більше

01.07.2020

Відгук прораба ТОВ “Дубрава-Агро” про роботу бульдозера SEM 816D
дізнатись більше
перейти до всіх новин