Поради для холодної погоди
20.01.2016
Для мінімізації негативного впливу погодних умов радимо вам приділити увагу підготовці машини до використання в холодну пору року. Для підтримки тепла машини необхідно використовувати такі опції: обігрівачі, кожухи для відсіків і складські споруди.
-
Для полегшення прогріву блокувати радіатор. Це обмежить подачу повітря від вентилятора.
-
Перед початком холодів, використовувати правильний тип мастила в кожному відсіку.
-
Зберігайте всі пускові рідини при кімнатній температурі. Вводити пускову рідину тільки коли двигун провертається.
-
Забезпечити захист системи охолодження для найнижчої очікуваної температури зовнішнього повітря.
Попередньо змішати розчин антифризу для системи охолодження. Як мінімум, захист від замерзання, що забезпечується розчином, повинен відповідати вимогам захисту системи.
-
Щотижня перевіряти всі гумові деталі: шланги, шини й приводні ремені вентилятора.
-
Перевіряти усі контакти та проводи на предмет стирання або пошкодження ізоляції.
-
Усі акумулятори повинні бути повністю заряджені і міститися в теплі.
-
Заливати паливний бак в кінці кожної зміни.
-
Щодня перевіряти повітряочищувачі і повітрозабірник. При наявності снігу перевіряти повітрозабірник частіше.
Реакція рульового управління на устаткуванні з гідравлічним управлінням може ставати дуже повільною при дуже низьких температурах. Це може статися навіть при використанні правильних мастил.
Якщо двигун запущений, дати йому попрацювати до досягнення робочої температури. Це допоможе запобігти заїданню впускних і випускних клапанів.
Спирт або пускові рідини можуть бути причинами травм або пошкодження майна.
Спирт або пускові рідини - легкозаймисті та токсичні, і при неправильному зберіганні можуть призвести до травмування або пошкодження майна.
УВАГА
Забороняється вводити або заливати спирт в пневматичну гальмівну систему. Використання спирту в пневматичній гальмівній системі може призвести до передчасного зносу компонентів.
Не зберігати пускову рідину або спирт у відсіку водія.
Забороняється вводити або заливати спирт в пневматичну гальмівну систему. Використання спирту в пневматичній гальмівній системі може призвести до передчасного зносу компонентів. Спирт можна вводити до деяких повітряні компресорів для запобігання появи вологи від замерзання. Зверніться по телефону 044 494 23 30 для отримання додаткової інформації.
Система охолодження і система змащення двигуна не охолоджується негайно після вимкнення. Трансмісійна і гідравлічна система втрачають тепло швидше через наявність більш відкритих ділянок. Коробки передач охолоджуються швидко, так як вони не працюють при таких високих температурах, як інші відсіки.
Це означає, що двигун може зберігати можливість швидкого запуску після виключення на кілька годин. Інші системи будуть втрачати тепло швидше. Устаткування потребують розігріву при запуску. Якщо двигун вимкнений, принаймні, протягом шістнадцяти годин, він охолоне до температури зовнішнього повітря.
При роботі двигуна на холостому ходу тепло буде зберігатися в моторному відсіку. Відсік трансмісії також буде теплим. Тим не менш, в гідравлічних системах тепло при роботі двигуна підтримуватися не буде.
Зовнішня ізоляція гідравлічних шлангів може тріскатися при згинанні при низьких температурах. Це не означає, що шланги стануть несправними. Вони все ще будуть підтримувати тиск масла.
Виконувати кондиціонування гідравлічних шлангів на обладнанні, перш ніж температура впаде нижче -40 ° C (-40 ° F).
Виконувати наступні кроки для кондиціонування шлангів на машині: дати системі попрацювати при температурі гідравлічного мастила 66 ° C (150 ° F) протягом, принаймні, однієї години. Використовувати мастило з температурою застигання -54 ° C (-65 ° F).
При нормальній роботі машини шланги припрацюються, якщо в систему введені рідини для арктичних умов. Тим не менш, такі рідини необхідно ввести в систему до початку холодів.
Виконати кондиціонування гідравлічних шлангів перед установкою, якщо температура навколишнього середовища нижче -40 ° C (-40 ° F).
Виконати наступні кроки для кондиціонування шлангів перед установкою:
-
Занурити шланг в зборі в гас. Не від'єднувати муфти.
-
Витримати шланг в зборі в гасі протягом як мінімум дванадцяти годин при температурі 22 °C (72 °F).
-
Шланги в зборі необхідно встановити протягом п'ятнадцяти днів після кондиціонування.
Перевірити машину, щоб переконатися, що напруга електронагрівачів відповідає джерелам живлення.
Правильне натягнення гусеничної стрічки особливо важливо під час роботи в холодну погоду в снігу. Процедури регулювання приведені в керівництві по експлуатації та технічному обслуговуванню машини.
Ознайомитися з умовами надання послуг з обслуговування техніки Caterpillar ви можете в розділі "Сервіс та ремонт спецтехніки".