укр

Про компанію

Як відбувався перший в світі політ дирижаблю

2 липня 1900 року відбувся перший політ на дирижаблі конструкції графа Фердинанда фон Цеппеліна. Апарат мав довжину 128 метрів, він був оснащений двома двигунами Даймлер.



Згодом у повітрі зламався механізм балансування ваги і аеростат приземлився на водойму. Таким чином можна сказати, що це був перший політ класичного дирижабля.



Найцікавіше, що цех з виробництва Цеппелін відкрив прямо на озері. У свою ідею він вклав усі кошти, тож на оренду землі у винахідника просто не вистачило грошей. Та свою ідею він не залишив і конструювати дивакуваті літаючі апарати він почав просто на воді.



Зрештою проект себе окупив, гроші знайшлись. Окрім звичайних польотів, дирижаблі Цеппеліна під час першої світової війни почали використовувати у військових цілях.



Пасажирський дирижабль LZ 127 «Граф Цепелін» був побудований у Німеччині в 1928 році та вважався на той час найбільшим і передовим дирижаблем в світі.



LZ 127 спіткала найбільш щаслива доля серед усіх побудованих за всю історію повітроплавання півтораста жорстких дирижаблів. За дев'ять років експлуатації «Граф Цепелін» провів у повітрі близько 17 200 годин, здійснив 590 польотів в різні країни світу, подолав майже 1,7 млн. км, перевіз 13 110 пасажирів і близько 70 т. вантажів і пошти; при цьому він 143 рази перетнув Атлантичний океан і 1 раз - Тихий.

У серпні-вересні 1929 дирижабль під командуванням Хуго Еккенера здійснив перший в історії повітроплавання кругосвітній переліт.
до всіх новин

інші Новини

06.04.2021

Коли кожен на своєму місці!
дізнатись більше

06.04.2021

Огляд особливостей двигуна C32 гусеничного бульдозера D11T
дізнатись більше

01.04.2021

Міцні компоненти особливої конструкції трубоукладальника PL72
дізнатись більше

26.03.2021

Цеппелін Україна – працюємо для Вас!
дізнатись більше
перейти до всіх новин