5 порад для підтримання паливної системи будівельної техніки у робочому стані

5 порад для підтримання паливної системи будівельної техніки у робочому стані

Всі елементи паливної системи тісно пов'язані. Дизельне пальне заливається в бак, звідки за допомогою насоса воно подається шлангами і паливними трубками до двигуна. Пальне проходить через спеціальні паливні фільтри, які затримують пил, сторонні частки, продукти зношування металевих деталей, воду та інші забруднення, а потім через форсунки та розпилювачі впорскується у двигун внутрішнього згоряння у вигляді паливного пилу. Таким чином, усі деталі системи пов'язані, і несправність одного вузла блокує роботу паливної системи загалом. Якщо пальне не надходитиме у двигун, спецтехніка не зможе завестися. Тому так важливо постійно підтримувати справну роботу системи.

Пропонуємо 5 простих порад, які допоможуть продовжити термін служби деталей та вузлів паливної системи.

Вчасно міняйте паливні фільтри

У пальне потрапляють пил, пісок, металева стружка, що утворюється під час зношування деталей, вода. Тому в системі встановлені фільтри, що очищають пальне від забруднень. Фільтр грубого очищення не пропускає великі частинки, фільтр тонкого очищення очищає пальне від дрібних забруднень.

Необхідно встановлювати нові паливні фільтри відповідно до регламенту виробника спецтехніки, крім того, рекомендується міняти фільтри у міжсезоння при переході з «літнього» пального на «зимове».

Не відкладайте діагностику та ремонт паливної системи при виявленні несправностей

Про можливі несправності ПС говорять такі ознаки, як:

  • мотор перегрівається під час роботи;
  • помітно зростає витрата пального;
  • двигун погано запускається або постійно глухне;
  • значно знизилася потужність двигуна, що позначається на продуктивності машини;
  • разом із вихлопними газами виходить дим чорного кольору, з'являється неприємний запах гару;
  • під час роботи двигуна чути сторонні звуки, двигун торохтить, «чхає»;
  • видно сліди витоку пального.

Якщо ви помітили симптоми несправності ПНВТ або інших елементів ПС, варто якнайшвидше провести діагностику та усунути поломку. Чим довше ви відкладатимете ремонт, тим сильніше погіршиться несправність. Якщо на початковому етапі можна обійтися заміною ущільнювачів, затримка може призвести до необхідності повністю замінити насос.

Використовуйте тільки якісні комплектуючі та розхідники

Коли потрібен ремонт паливної системи, купуйте тільки надійні запчастини. При заміні ПНВТ рекомендується використовувати лише оригінальні деталі. При заміні насоса необхідно обов'язково замінити паливні фільтри, навіть якщо їх змінювали зовсім недавно. Щоб замінити інші елементи ПС, також бажано застосовувати оригінали. А ось ущільнювачі, манжети, прокладки, сальники та інші гумотехнічні елементи, що входять до складу ремонтних комплектів, можуть бути не оригінальними. Аналоги часто дешевші, але за якістю не поступаються.

Правильно обирайте пальне за сезоном

При мінусовій температурі експлуатаційні характеристики дизеля змінюються: підвищується в'язкість пального, парафіни відокремлюються від води та перетворюються на маслянисті пластівці, які забивають паливні шланги, форсунки. У паливний бак потрапляє вода, спричиняючи корозію. Тому в холодну пору року необхідно переходити на зимове пальне. "Зимовий" дизель дорожчий, але в його складі містяться спеціальні присадки, які змінюють температурний режим експлуатації. Пальне не застигає навіть за мінусових температур.

Використовуйте антигель у міжсезоння

Восени, коли потрібно переходити з «літнього» дизеля на «зимовий», заправки не завжди готові постачати відповідне пальне. Часто буває так, що «зимового» пального немає, або «літнє» продають під виглядом «зимового», або в одній цистерні змішалися обидва види. Щоб підвищити характеристики сумнівного дизеля, використовуйте спеціальний антигель. Його рекомендується заливати у паливний бак перед заправкою у пропорціях, вказаних на етикетці. Антигель продається в ємностях по 350 мл та 1000 мл.

Дотримуючись цих нескладних рекомендацій, ви суттєво продовжите термін служби елементів паливної системи та уникнете великих витрат на ремонт спецтехніки.

 
до всіх статей

інші Статті

Ущільнювач ґрунту SEM 512
дізнатись більше

Гусеничний бульдозер SEM 816D LGP
дізнатись більше

ПОРАДИ З ПІДБОРУ ФРЕЗ ДЛЯ НАВАНТУЖУВАЧІВ З БОРТОВИМ ПОВОРОТОМ.
дізнатись більше

Гусеничний екскаватор Caterpillar 320 GX.
дізнатись більше
перейти до всіх статей