Швидкий спосіб виявити проблеми у паливній системі спецтехніки

Швидкий спосіб виявити проблеми у паливній системі спецтехніки

Паливна система спецтехніки складається з кількох елементів, які працюють у тісній зв'язці. Дизельне пальне проходить довгий шлях по всій паливній системі:

  • заливається у паливний бак
  • всмоктується через шланги та паливопровідні трубки за допомогою насоса
  • проходить через фільтри грубого та тонкого очищення
  • подається під певним тиском з певною швидкістю в форсунки та розпилювачі, які впорскують паливний пил безпосередньо в двигун внутрішнього згоряння.

Якщо на будь-якому етапі виникає несправність, порушується робота всієї системи.

Чому виходить з ладу паливна система?

Причиною поломки може стати зношування комплектуючих, використання сумнівних запчастин, низькоякісного або невідповідного пального. Наприклад, система виходить з ладу, якщо в пальному є забруднення, пил, сміття, сторонні частинки, продукти зношування металевих деталей, з якими не впорався забитий або неякісний фільтр. Через підвищені навантаження може постраждати насос, форсунки та розпилювачі забиваються, якщо використовувати взимку «літнє» пальне, а витік відбувається, коли шланги зношуються і перетираються.

Часто елементи паливної системи ламаються один за одним по ланцюжку. Зазвичай це відбувається, якщо причиною поломки стає неякісне пальне. Іноді основний удар приймає на себе перший орган – сепаратор, відстійник. В інших випадках пальне проходить далі, забиває фільтри, шланги, форсунки, виводить з ладу насос.

Симптоми несправності паливної системи:

  • двигун не заводиться або заводиться важко після численних спроб - якщо стартер і акумулятор в порядку, швидше за все, проблема в пальному;
  • двигун працює з перебоями;
  • виникають провали в роботі двигуна, якщо швидко натиснути на педаль газу;
  • помітно знижуються оберти та потужність;
  • на свічках запалення утворюється чорний нагар;
  • виявлено підвищену витрату пального;
  • з'явився витік пального - це говорить про те, що паливні шланги лопнули, і солярка витікає через тріщини;
  • під час роботи мотор видає уривчасті звуки, тарахкотить, «чхає»;
  • при виході вихлопних газів з'являється сизий або чорний дим, відчувається сильний неприємний запах - при нормальній роботі двигуна не може бути диму і запаху, бо якісне пальне повинно згоряти безшумно і безперешкодно, вихлопні гази повинні бути прозорими.

При виявленні подібних симптомів рекомендується якнайшвидше провести діагностику, знайти причину несправності та усунути поломку!

Як діагностувати несправність?

Якщо двигун самовільно глухне час від часу під час роботи, причина може бути в паливному насосі. При перегріванні він досягає максимально допустимого температурного режиму та вимикається. Пальне перестає надходити у двигун, починається паливне голодування, тому двигун зупиняється. Таке можливо, коли техніка працює у сильну спеку, або коли насос вже старий і не витримує навантаження.

Щоб перевірити, чи перегрівається насос, його поливають холодною водою. Якщо при зниженні температури агрегат відразу ж починає коректно працювати, значить, він потребує ремонту. Краще не відкладати вирішення проблеми і якнайшвидше усунути поломку, інакше незабаром доведеться змінювати весь паливний насос. Якщо така потреба виникне, для ремонту варто використовувати виключно оригінальні комплектуючі! Враховуйте, що при заміні насоса слід замінити й паливні фільтри грубого та тонкого очищення, навіть якщо їх змінювали зовсім недавно.

Часто виникають такі проблеми, як зношування шлангів або тріщина в паливному баці. Щоб виключити такі несправності, необхідно ретельно оглянути всі елементи паливної системи на предмет механічних пошкоджень і слідів зносу.

Забиті фільтри – найчастіша причина поломки. Тому фільтри потрібно міняти регулярно!

Найнадійніший варіант – звернутися у сервісний центр та провести професійну діагностику. Фахівець використовує спеціальне обладнання та інструменти. Професіонал легко виявить поломку та швидко її усуне. Ремонт паливної системи не варто відкладати, інакше масштаби несправності можуть зрости.

до всіх статей

інші Статті

Cat®246D3. Навантажувач із бортовим поворотом.
дізнатись більше

Міні-екскаватор Сaterpillar 303.5 CR.
дізнатись більше

ЕКСКАВАТОРИ-НАВАНТАЖУВАЧІ #CAT 426F2!
дізнатись більше

ЕКСКАВАТОРИ-НАВАНТАЖУВАЧІ CAT 428
дізнатись більше
перейти до всіх статей