Огляд двигуна в гусеничному навантажувачі Cat® 953D
19.10.2021
Підвищена потужність, вражаюча спритність, вдосконалений дизайн ергономічної кабіни, модернізована ходова частина SystemOne і вдосконалена система навісних пристосувань істотно підвищили продуктивність і зменшили витрати експлуатації навантажувача 953D.
Двигун
Розміщення мотора позаду дозволяє експлуатувати його як функціонуючу противагу, гарантуючи оптимальну міцність техніки.
Двигун Cat C6.6 з робочим об'ємом 6,6 літрів шестициліндровий, рядний, обладнаний паливною системою із загальною паливорозподільною рампою Caterpillar Common Rail. У двигуні використовується система ACERT, що представляє собою лінійку інновацій, які були створені інженерами Caterpillar. Система забезпечує передове управління з двигуном за допомогою електроніки, точне дозування пального і рециркуляція відпрацьованих газів, внаслідок чого вдається досягти чудових експлуатаційних значень і низького рівня шкодочинності відпрацьованих газів.
Двигун С6.6 з системою ACERT відрізняється місткою конструкцією і чудовою продуктивністю. За рахунок цього двигун характеризується вражаючими показниками зносостійкості, надійності та потужності. У двигуні застосовуються 4-клапанні головки циліндрів з каналами впускання і випуску, розміщеними по різні боки, а також електронний контролер ADEM A4. Крім того, двигун також обладнаний циліндричним блоком перевіреного пристрою, поршнями, колінчастим валом та паливною системою із загальною рампою розподілу пального. Використання ACERT системи дає можливість забезпечити відповідність двигуна С6.6 запитам стандартів Tier 3, Stage IIIA EU і норм Step 3 Міністерства землі, інфраструктури і транспорту Японії.
Система ACERT, яка застосовується в двигунах, складається з трьох ключових систем: електронного регулювання, подачі пального, а також системи управління подачею повітря. Дані системи були модернізовані для підвищеного контролю процесу згоряння.
Електронне управління ADEM A4
Дана модернізована технологія управління дизельним двигуном безперебійно контролює ключові значення експлуатації та роботи двигуна. Вона передбачає застосування сигналів датчиків на двигуні з метою регулювання подачі пального і контролю для інших систем двигуна, які потрібні для управління навантаженням і експлуатаційними особливостями.
ADEM A4 являє собою блок обчислення машини, що задає швидкість реагування мотора, можливість самодіагностування, здійснення чистоти вихлопних газів і економію пального.
Система пального
Завдяки багаторазовому впорскуванню пальне подається в камеру згоряння декількома ретельно вивіреними дозуваннями. Такий метод впорскування пального гарантує точне управління процесом згорання. Під управлінням модуля ADEM A4 подається чітка кількість пального форсунками в потрібний час. Надається чітке управління ланцюжком параметрів процесу згоряння, налаштування яких дає підвищену продуктивність при одномоментному зниженні рівня шкодочинності вихлопних газів. Пальне під високим тиском подають у кожну камеру згоряння форсунками Caterpillar, скріпленими з системою пального із загальною рампою розподілу пального.