Огляд економічних та потужних самоскидів Cat® 772G
29.09.2020
Самоскид Cat® 772 вперше був випущений в 1971 році та продовжує вироблятися донині. Ця машина вдало експлуатується в кар'єрах і на гірничодобувних організаціях. Точно так же, як і інші самоскиди Cat®, він спеціально призначений для їзди по бездоріжжю і відрізняється надійною і зносостійкою конструкцією. Самоскиди Cat® лінійки G дозволяють зменшити вкладення за рахунок застосування різних варіантів економії пального, контролю стану шин і комфортного розміщення сервісних центрів. Крім того, вони можуть оснащуватися системою Cat® VIMS, за допомогою якої можна отримувати відомості про продуктивність, стан агрегату і його робочі властивості. Модель 772G з трьома версіями кузова здатна задовольнити більшість потреб, оскільки має необхідну ефективність та безпеку.
Двигун
Дизельні двигуни Cat® відповідають найбільш високим стандартам якості та характеризуються чудовою продуктивністю і тривалим експлуатаційним періодом за рахунок механізму поршня, розподільного валу, циліндричного блоку й паливної системи. Шестициліндровий рядний дизельний двигун Cat® C18 ACERT відрізняється наступними перевагами:
- Повна потужність (SAE J1995) – 598 к.с.
- Корисна потужність (SAE J1349) –557 к.с.
- Номінальна частота обертання двигуна – 1800 об/хв
- Можливість роботи на висоті до 3048 м над рівнем моря
- Точні допуски забезпечують більш високий тиск в камері згоряння і підвищення продуктивності в розрахунку на одиницю пального
- Водоохолоджуваний турбокомпресор з перепускним клапаном, оснащений титановим робочим колесом, забезпечує довгий термін служби і чудові робочі характеристики
- Паливні картки і криві крутного моменту, контроль за якими ведеться електронною системою управління, спеціально інтегровані в Cat® 772G
- Точне впорскування пального за допомогою насос-форсунок з механічним приводом (MEUI ™)
- Паливопроводи низького тиску до форсунок
- Масляний фільтр двигуна з 500-годинним терміном служби в нормальних умовах експлуатації
- Скорочення шуму і вібрації для плавної роботи і підвищення терміну служби компонентів
Традиційний економ режим
Опція економії пального управляється кнопкою в кабіні. Режим працює за принципом зниження потужності двигуна. Для економії пального оператор може змінювати вихідну потужність машини на 0,5-15%.
Адаптивний економ режим
Бортові давачі й електронні елементи дозволяють визначати методи зниження потужності на підставі швидкості в стаціонарному режимі. Управління потужністю самоскида здійснюється з урахуванням профілю доріг. Потужність за один цикл може змінюватися по кілька разів.
Перехід на нейтраль на холостому ходу
Перемикання автомату на нейтраль на холостому ходу забезпечує відчутний вплив на витрату пального. Воно функціонує за принципом перемикання самоскида на нейтраль за умови, що оператор не виконував ніяких дій на передачу переднього ходу при натиснутій педалі гальма або включеному сповільнювачі. Самоскид перемикається на передачу переднього ходу в автоматичному режимі, коли педаль гальма відпущена або включена педаль акселератора.