укр

Про компанію

Огляд конструкції та робочого місця оператора автогрейдера Cat® 18M3

Огляд конструкції та робочого місця оператора автогрейдера Cat® 18M3

Автогрейдер Cat®18М3 використовується для гірських робіт. Завдяки передньому мосту та щиткам забезпечується надійний захист ключових частин машини від важкого сміття.

Двигун і силова передача

18M3 обладнано двигуном Cat® C13 ACERT з системою модернізації потужності Caterpillar, яка створена спеціально для забезпечення оптимальної продуктивності при будь-якій швидкості. Надаються три варіації двигуна, які відповідають найсуворішим вимогам на викиди.

Для збільшення ефективності пального економічний режим обмежує швидкість колінчастого валу до 1900 об/хв на робочих передачах при незначних навантаженнях. Дана опція, яку вибирає оператор, забезпечує підтримку максимальної потужності на низьких передачах й автоматично відключається на 6-8 передачах для переднього і 4-6 заднього ходу. Економічний режим недоступний для моделей, які відповідають еквівалентним стандартам викидів Tier 3 / Stage IIIA / японському стандарту 2006 р (Tier 3).

Пристрій перемикання передач з прямим приводом Cat® передбачає застосування технології електронного управління Cat® Advanced Productivity Electronic Control Strategy (APECS) для м'якого перемикання передач і продовження експлуатаційного періоду складових частин. Модульна трансмісія для важких умов експлуатації оснащена стандартним автоматичним блокуванням диференціалу, що гарантує надійне блокування / розблокування.

Гідравлічні гальма включають в себе великі диски та поршні, що забезпечують високий динамічний гальмівний момент. Інноваційний індикатор зносу гальмівних дисків з ручним керуванням полегшує вимірювання рівня зносу гальмівних дисків без потреби зняття гальмівних колодок.

image
image
Конструкції та гідравліка

Передня рама – нероз'ємний пристрій, який оснащено верхньою та нижньою пластинами. Секція з поперечним зміщенням виготовлена з посиленої литої сталі, щоб можна було ефективно розподіляти навантаження в самих навантажених областях основний рами. Подовжена конфігурація задньої напіврами включає в себе два литих елемента бампера та товсті шарнірні з'єднання для досягнення максимально тривалого експлуатаційного періоду. Передній міст призначений для продовження терміну роботи підшипника циліндра. Cat® 18M3 в стандартній комплектації поставляється з розпушувачем і передньою противагою.

Модель 18M3 має гідравлічну систему Cat® з регулюванням по навантаженню та вдосконалені електрогідравлічні запобіжні клапани компенсації тиску з пропорційним пріоритетом. Система забезпечує точне управління технікою та витрату гідравлічного мастила, яка завжди відповідає необхідній потужності для подальшої економії пального та зменшенню тепловиділення.

Робоче місце оператора

Повноколірний сенсорний екран забезпечує надійний контроль ефективності автогрейдера, установку робочих параметрів (наприклад, модуляції підйому відвалу) та дозволяє отримувати доступ до службової інформації для здійснення початкової діагностики. На екран виводяться дані системи контролю профілю поперечного нахилу Cat®, рівень рідини для нейтралізації дизельних вихлопних газів і поточна інформація про роботу. Модернізовані джойстики забезпечують легке управління системами автоматичної підтримки поперечного ухилу профілю дороги Cat® або AccuGrade™. Клавіатура з підсвічуванням значно полегшує робочий процес.

до всіх новин

інші Новини

24.11.2020

Огляд складових Cat® TH3510D, що спрощують щоденну роботу
дізнатись більше

23.11.2020

У Києві пройшов міжнародний форум Avtodorexpo 2020
дізнатись більше

20.11.2020

Два нових Сat® D9R вже в роботі на Центральному ГЗК в Глеєватському та Петровському кар'єрах!
дізнатись більше

19.11.2020

Особливості роботи на асфольтоукладачах Cat®
дізнатись більше
перейти до всіх новин