Блог Цеппелін Україна
![Як визначити, що двигуну екскаватора-навантажувача потрібен ремонт? Як визначити, що двигуну екскаватора-навантажувача потрібен ремонт?](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/1027b9df21f40be77c780f33933a234248f0.jpg)
Як визначити, що двигуну екскаватора-навантажувача потрібен ремонт?
Двигун внутрішнього згоряння – це серце екскаватора-навантажувача, від якого залежить працездатність техніки. Якщо він несправний, машина просто не буде працювати. Але лише деякі власники спецтехніки регулярно перевіряють стан двигуна – викликають фахівців для профілактичного огляду, вимірювання тиску, компресії. Зазвичай питання про ремонт гостро встає, коли мотор виходить з ладу. Ознаки несправності двигуна екскаватора-навантажувача Можна визначити, […]
![Прості, але ефективні рекомендації по експлуатації фронтальних навантажувачів Прості, але ефективні рекомендації по експлуатації фронтальних навантажувачів](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/9984bf45bb93b4fa01a7226ecd8d987a8bca.jpg)
Прості, але ефективні рекомендації по експлуатації фронтальних навантажувачів
Основні вимоги до роботи на фронтальному навантажувачі.
![Економічно оптимальний термін експлуатації дорожньо-будівельних машин та їх компонентів Економічно оптимальний термін експлуатації дорожньо-будівельних машин та їх компонентів](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/9738c887c1f0dcdabe9161270fd99f86dd24.jpg)
Економічно оптимальний термін експлуатації дорожньо-будівельних машин та їх компонентів
У перші роки роботи машини собівартість 1 мотогодини зменшується через зниження балансової вартості машини (витрати на амортизацію). Собівартість 1 мотогодини досягає своєї нижчої точки, коли амортизаційні витрати починають вирівнюватися, а витрати на ремонт поки не почали різко зростати. Це і є економічно оптимальний термін експлуатації машини: її залишкова вартість ще залишається високою і вона поки […]
![Неоригінальні запчастини: чи варто їх використовувати? Неоригінальні запчастини: чи варто їх використовувати?](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/9990a681bbe4759c3ef25abe008cd31fb95a.jpg)
Неоригінальні запчастини: чи варто їх використовувати?
Вигода використання неоригінальних запчастин на перший погляд очевидна: компанія може заощадити при купівлі таких комплектуючих від 10 до 50 %. Однак реальний досвід експлуатації спецтехніки свідчить, що вибір неоригінальних запчастин призводить надалі до підвищення суми експлуатаційних витрат. В результаті компанія не просто не заощаджує, а може ще й отримати збитки. Втрата потужності техніки і грошей […]
![Економія пального на будівельній спецтехніці: корисні поради Економія пального на будівельній спецтехніці: корисні поради](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/7765968ba8c54318f64de29ab7194f987f5.jpg)
Економія пального на будівельній спецтехніці: корисні поради
Огляд основних способів економії пального, на які оператору і власнику спецтехніки слід звернути особливу увагу.
![Експлуатація бульдозерів: як збільшити термін служби? Експлуатація бульдозерів: як збільшити термін служби?](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/5133c1d50cb479e2e1d6e6c66de112f37b4.jpg)
Експлуатація бульдозерів: як збільшити термін служби?
Рекомендації щодо збільшення експлуатаційного періоду бульдозера.
![Техніка для кар’єрів: стабільність поставок запчастин, їх висока якість і цінова доступність Техніка для кар’єрів: стабільність поставок запчастин, їх висока якість і цінова доступність](https://zeppelin.ua/wp-content/uploads/2023/07/12890e9deba68c88d8a4cb346c29822d1038.jpg)
Техніка для кар’єрів: стабільність поставок запчастин, їх висока якість і цінова доступність
Дослідження показують, що в перші 3-4 роки щорічна частка витрат на технічний сервіс, включаючи витрати на запчастини, не перевищує 20% від початкової вартості обладнання. Але вже на 7-й рік їх частка зростає до 48%. Загальні витрати на сервіс за перші 5-6 років експлуатації приблизно рівні початковій вартості спецтехніки. Очевидно, що, коли витрати на сервіс перевершують […]